Hodnocení firmy MOBIL POHOTOVOST

*
*
*
*
*
26 hodnocení
tlusta.baletka
10.10.2016
*
*
*
*
*

Doposud jsem exkluzivně nakupovala telefony zde (HTC aj.) a neměla jsem s nimi jediný problém. Po koupeni iPhonu (! ano, správně) jsem telefon vracela po čtyřech dnech od zakoupení. Během 48 hodin mi sdělili, že nejsou schopní opravit chybu a její oprava by trvala minimálně 3 týdny (jeden telefon opravovat tři týdny? Co tomu asi bylo?). Vybrala jsem si tedy dle smlouvy na prodejně jiný iPhone s větší pamětí (ano, opět iPhone), doplatila pár korun rozdíl. Během dvou týdnů se mi začal sám od sebe vypínat. Tu při 20 %, 30 %, támhle při 8 % baterie, během hovorů, během poslechu hudby... První oprava - za rovných 30 dní, prý se to vyřešilo přehráním SW. Při dotazu, zda se problém nevrátí při upgradu, mi bylo řečeno, že každý SW má své mouchy (takže ano, nebo ne?). Doma máme stejný iPhone a nikdy s ním problém nebyl žádný. Po třech dnech po upgradu na iOS 10 návrat do reality - 30 %, vypnul se po ukončení hovoru, po nahození do sítě hlásil 8 % baterie. Totálně nespolehlivý telefon, vráceno k reklamaci s tím, že za 7-30 dní to bude hotové. Od zakoupení jsem ten telefon skoro neviděla a už to bude čtvrt roku. Přátelé, skutečně? Když jde o iPhone? Dvakrát kazový kus po sobě u jednoho majitele z jednoho obchodu? Co by na to asi řekl Apple?

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
krystof3
5.10.2016
*
*
*
*
*

Velmi negativní, doslova čekají na blbce, který jim koupí jejich nefunkční telefony a není s nimi žádná domluva. Tímto zároven důrazně varuji kohokoli, kdo má nutkání stejně jako já díky nízkým cenám využít jejich služeb, protože zaplatíte mnohonásobně více a zároven tímto žádám poškozené, aby se připojili k žalobě, kterou na ně budu podávat, protože si myslím, že není možné aby jim takovéto jednání v dnešní době procházelo, firma měla postaveny zisky na klamání lidí a nikdo s tím nic nedělal. Veškeré info na mejlu krystof3@centrum.cz . Jen tak pro obrázek - telefon skoro za 5 tisíc fungoval dva dny a hodnota opravy je téměř v ceně telefonu, kdy s přístrojem nikdo nic nedborného neudělal, prostě sám od sebe shořel. Vidím, že stejně poškozených je tak velké množství, že se asi budeme hodně divit, odkud se jimi zasílané levné a závadné mobilní telefony berou.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano8 ne0
Xiaomi GPS
4.10.2016
*
*
*
*
*

Donesl jsem jim své Xiaomi mi4 16GB na opravu s tím, že mi nefunguje GPS. Bohužel 30 dní od toho zákonně padlo na pátek a to to ještě neměli hotové.... V sobotu jsem volal na centrálu co je, že je to více jak 30 dní a že tedy chci odstoupit od smlouvy, ať mi vrátí peníze... Druhý den ráno mi přišla sms, že mobil je již zpraven. Přijdu na prodejnu a řeknou mi, že přehráli software a nemohli se do zařízení přihlásit, protože je tam potřeba heslo od Xiaomi účtu... (To mi nemohli za 30 dní o to heslo napsat? Navíc na dokladu od nich je napsáno, že moje žádost je 1. v pořadí!) Takže nebylo možné ověřit vadu... Telefon jsem si doma odblokoval a zjistil, že vada nebyla vůbec odstraněna. Nefunkční GPS zase a telefon se začal přehřívat. Takže znovu na opravu.... Dnes již čekám 15 dní a stále nic... Bohužel musím počkat dalších 15 dní, než se na ten telefon vůbec někdo podívá a den před uplynutím zákonné lhůty na opravu nad to sedne nějaký opravář a bude to dělat na koleni přes noc.. Fakt super, že jsem 60 dní bez telefonu kvůli jejich neschopnosti napsat si o heslo...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
beebrenkova
22.8.2016
*
*
*
*
*

Bohužel musím udělit negativní recenzi. 19.7. (!) jsem na pobočku v Brně dávala svůj telefon na placenou opravu displaye. Pán mi řekl, že mobil bude hotový do týdne, max.10 dní. Dnes (22.8.!) stále nemám o svém telefonu žádné zprávy. Na pobočku jsem minimálně 3x volala a jednou se tam stavovala osobně, údajně čekají na náhradní díl. Opožděné dodání dílu se dá pochopit, co se ovšem pochopit nedá, je nulová snaha o komunikaci z jejich strany. Nebaví mě se každý týden doptávat, jak to tedy vypadá. Dost mi to komplikuje život, navíc musím volat na centrálu a pak čekat, jestli se vůbec ozvou z pobočky. Za celou dobu mi od nich z jejich iniciativy nedošla jediná zpráva, alespoň s omluvou nebo vysvětlením. Považuju to za velmi neprofesionální, jsem velmi zklamaná a rozhodně tento servis nedoporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
A.Rainerova
5.7.2016
*
*
*
*
*

Nebyla jsem spokojená a více službu mobil pohotovost na nám.Svobody v Brně nevyužiji.Jen velké zklamání!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
barvybarhon
7.3.2016
*
*
*
*
*

PRAHA 5 Chtěla bych poděkovat Lubomírovi za ochotu a pomoc při nákupu 2 telefonů ale i výkupu byla jsem moc spokojena i ostatní zaměstnanci byli velice vstřícní a nápomocni s radami

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne2
Kyselicap
5.3.2016
*
*
*
*
*

3x reklamovany telefon vzdy vratili ze je to chyba na me strane ( nefungoval reproduktor , zasekaval se a prehrival a nakonec se odlepil displej ... Nechapu ) nakonec ze si zaplatim opravu ... Sice prijdu pry o zaruku ale sel jsem do toho. 14 dni to zpravuji a nic nezpravili ani zadna omluva nakonec jeste abych jim shanel asi dily nebo co? Mobil jsem mel 16dni v ruce a potom 14 dni nez se vyjadrili z prvni reklamace, 8 dni druha, 35 dni treti reklamace a 14 dni oprava minimalne jeste furt na nej cekam. Mezi tim jsem se byl zeptat jak jsou na tom tak mi ho ukazali a ejhle byl poskrabany ... Tak je to super podvod a za to mi nabídli ochrannou fólii na sklo telefon není to super když nefunguje.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
Marek
28.9.2015
*
*
*
*
*

Zakoupil jsem telefon, který cca po 2 hodinách používání začal být poruchoví. Emailem jsem kontaktoval společnost. Při příchodu na reklamační oddělení jsme vše vyřešili během 20 minut. Porouchaný aparát jsem vrátil, dostal dobropis a v prodejně si koupil jiný telefon. Vše proběhlo rychle, slušně a v klidu. neměl jsem vůbec žádný problém. Velice oceňuji možnost, výměny telefonu, místo zdlouhavé reklamace

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne2
Beky
23.9.2015
*
*
*
*
*

Mobily se rozbíjejí přesně po skončení záruky.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Ivča Blažková
9.2.2015
*
*
*
*
*

Na prodejnu jsem přišla s tím, koupit starší iPhone, ujal se nás mladý muž , velmi ochotně poradil, ukázal, nakonec jsem se rozhodla a koupila iPhone nový. Děkuji za milý a přitom profesionální přístup. (17.1.2015)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne3
Přidat hodnocení
  • Masarykova 16
  • Brno
  • 602 00
  • Dům pánů z Lipé

Otevírací doba

  • Po 9:0020:00
  • Út 9:0020:00
  • St 9:0020:00
  • Čt 9:0020:00
  • 9:0020:00
  • So 9:0018:00
  • Ne 10:0018:00
  • Máme právě otevřeno

  • Otevírací doba servisu: PO-PÁ 9:00-18:00!