Hodnocení firmy MOBIL POHOTOVOST

*
*
*
*
*
22 hodnocení
liskamiloslav
26.12.2023
*
*
*
*
*

Po opravě a zaplacení bez komunikace. Špatný příjemce na daňovém dokladu - žádost o opravu bez odezvy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Bunny
18.10.2021
*
*
*
*
*

Zdravím, mají nabízet mobily pouze s kapacitou baterie 85 procent a výše, kupoval jsem si iphone třídy B a byl vybitý a že při jakýchkoliv neuvedených poškozeních co nespadají do skupiny B ho lze vrátit, po zapnutí jsem zjistil že kapacita baterie činí 81 procent, mikrofon téměř nefunguje, reproduktor šumí a praská, touch ID téměř nefunkční, displej po pádu od nějakého předešlého majitele má červenou skvrnu 1x1,5cm. Neustále zamrzání, sekání, vypínaní aplikací, a další věcí, na reklamaci nepřijmou pokud si to sám nezaplatím, tak na co ki je záruka??

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne1
mcsyky
27.9.2020
*
*
*
*
*

Hned druhý den sem se pokusil o vrácení zboží nebo jeho výměnu. Protože kvůli obchodní válce mezi USA a Huawei, není součástí android nainstalovaný Google. Bylo mi řečeno že to nemůže a nejde to. Tak sem si řekl že chci odstoupit od smlouvy která platí 14 dní. Na to mi řekly že to taky nejde protože odstoupit od smlouvy můžu jen pokud koupím zboží na eshopu. Což úplně nechápu. Myslím že mám nárok ze zákona i pokud to není v obchodních podmínkách.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne6
danek.z
27.5.2019
*
*
*
*
*

Telefon přestal fungovat po dvou měsících. Nechali si naůčtovat pozáruční servis. Viděli důchodkyni, tak ji zkasírovali.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne3
SimMirek
4.8.2018
*
*
*
*
*

Už nikdy více...koupila sem si CAT B100 a po nějaké době sem se rozhodla vyzkoušet Blue Tooth...a celý mobil zamrznul! BT nešlo vypnout, baterka díky tomu vydržela čím dál méně a po pár dnech ani na nabíječce nevydržela....reklamace byla přijata, vyřízeno, ale zanedlouho mi telefon zamrzal opět i bez zaplého BT....reklamaci sem si vyřešila přes známého, který dělá v servise, kam MP mobily zasílá...a od té doby šlape telefon bez problému...zajímavé.... V době první reklamace sem si zakoupila u MP jiný tel, jen nouzový, levný...aligator….a taktéž není v pořádku...stačí zapojit sluchátka nadoraz, jak by to mělo být, telefon se vypne...už sem to vychytala a dá se to, ale s MP nechci již nikdy mít nic společného a totéž doporučuji těm, kteří náhodou o nákupu u této super firmy uvažují.....

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne1
jarmila
24.2.2018
*
*
*
*
*

Musím reagovat na záporné recenze,taky jsem koupila nový Lenovo A 5000 v ostravské pobočce,jsou to už asi čtyři roky,nefungoval hned na začátku,dodán do opravy,i když jsem se bránila,že chci bezchybné zboží za své peníze,opravili,vrátili a zase přestal fungovat.Znova oprava,můžete se hádat jak chcete s prodavačkou,peníze nevrátí a nové zboží taky nedají.Takže nový mobil za plnou cenu 2x opravený!!! Ted sice šlape,ale kdybych šla do bazaru tak by mě to vyšlo nastejno ušetřila bych peníze,nervy a nohy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne1
martina_frankova
4.1.2018
*
*
*
*
*

Dva dny řeším TŘETÍ neuznanou reklamaci na mobilního telefonu, telefonáty jak s MP, tak s Arvato servisem, kam se mobil v záruce zasílal na opravu. Obě firmy si mě přehazují jak ,,horký brambor´´, vždy to schytají ode mně slečny či paní na infolince, které za to nemůžou, ale nikam dál jsem se zatím nedostala. Technici mobil pohotovosti telefon vyzkoušeli a napsali do reklamačního protokolu, že jimi vyzkoušeno a mikrofon nefunguje, Arvato tvrdí, že vše funguje, že si mám odinstalovat aplikace v chytrém telefonu ( to se můžeme vrátit do doby dvacet let zpět, kdy byl telefon pouze na telefonování, protože aplikace jako Facebook způsoují nefunkčnost mikrofonu) to už si ze mě dělají ... to snad nemohli myslet ani vážně. Tím, že MP je prodejce telefonu, je dle mého on zodpovědný za vrácení peněz, tím, že je vrátit nechtějí nepřímo říkají, že jejich technici jsou neschopní a vlasně úplně k hov... ničemu. Nedělá mi problém psát špatné hodnocení na firmu kamkoliv budu moci a klidně se postavím před obchod a budu odrazovat zákazníky. Nejedná se o první špatný telefon zakoupený v MP, s prvním jsem se nechala odbýt a teď mi leží nefunkční v šuplíku. Po obrácení na právníka jdu celou situaci řešit s ČOI v Praze.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne1
martin7691
22.10.2017
*
*
*
*
*

nedoporučuji, zakoupil jsem zde nový telefon xiaomi 4 A za 14 dní přestal fungovat dotyk tel.byl dán na reklamaci za 3 týdny mi bylo zděleno že jsem tel.znehodnotil kapalinou a tel mi neopravý,já jsem si zcela jist že pokud byl znehodnocen kapalinou tak pouze v záruční opravně u mě rozhodně ne,

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne3
natalie.hanakova
25.6.2017
*
*
*
*
*

No tak jako poprvé a naposledy..nechala jsem se oznámit nižší cenou iPhonu, chtěla jsem použitý iPhone 6, vybrala a koupila, dojela domů a mobil ani nevydržel zaplý pár minut, nešly žádné appky atd..(usuzuji ze prodávají zboží o kterém ani nic neví), tak jsem přijela zpět a po dlouhém dokazování jsem si tedy měla vybrat jiný, ten pokažený byl PROSÍM! vrácen zpět k ostatním do nabidky, směšné ze? Tak tedy jiný použity iPhone 6 nebyl, vybrala jsem si tedy zánovní, prý úplně nový telefon jen rozbalený, cena okolo 15tisíc. Mobil fungoval, ikdyz jak jsem si zjistila byl starší než mi bylo řečeno a nebyl tak úplně nový, zjištěno z kódu iPhonů, takže a po necelém roce mi přestal jít dotek bez jakéhokoliv pádu atd. Donesla jsem mobil na reklamaci, teda za mě jej donesla Mamka, bylo jí řečeno, že iPhone nereklamují! Bez jediného otevření, napojeni atd, důvod? Ohnuty roh iPhonu, který se mi stal asi první týden používání když se telefon ohnul v kapse(což jak ví každý se u 6tek děje). Po dlouhých rozmluvach jej tedy vzal, druhý den, nemohlo být posouzeno a za tím si stojím, nebyl iPhone ani nikam poslán! Jak se to má dělat atd, do servisu autorizovaných kde se posílají i iPhony z ostatních shopů. Důvod, ohlý rožek. Jako prominte ale vyhozených 15tisic korun. Závada byla mechanická a jak mi řekli v servisu je to poškození na základní desce, prej skrytá vada, a taky ze ten "nový" iPhone je poskládány kus z mnoha dílů, myslela jsem si ze mě odvezou, tento obchod nedoporučuji vůbec nikomu, pokud nemáte peníze na super obchody radši počkejte, ale tady se to neoplati vážně nikomu...jsem opravdu naštvaná a tohle chování bych tedy u obchodu, co má recenze jako tento( asi si je píšou sami) bych nečekala.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne1
karl3karl
2.4.2017
*
*
*
*
*

Půl dne po zakoupení nového telefonu,přestal fugovat,chtěl jsem jej vrátit a připlatit si za jiný.Bylo mi řečeno,že to nejde,že si mohu koupit jiný,ale ten asi"dvanáct hodin starý" mi vezmou toliko k reklamaci na opravu.Ani výměnou ,natož vrácení peněz.Velice NESOLIDNÍ jednání!!!!!!Rozhodně nikdy více!!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne1
Přidat hodnocení
  • Nádražní 61/116
  • Praha 5 - Smíchov
  • 150 00
  • Stanice Anděl
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 9:0021:00
  • Út 9:0021:00
  • St 9:0021:00
  • Čt 9:0021:00
  • 9:0021:00
  • So 9:0021:00
  • Ne 10:0021:00
  • Máme právě otevřeno

  • Otevírací doba prodejny a servisu!