Hodnocení firmy MOBIL POHOTOVOST

*
*
*
*
*
24 hodnocení
Lara
29.4.2019
*
*
*
*
*

Tuto firmu důrazně NEDOPORUČUJI!!!! Na pobočku jsme odnesli FUNKČNÍ telefon Nokie 8 s lehce poničeným displejem - jen asi 1 mm velká prasklinka, která neměla na funkci displeje vliv. Telefon byl téměř nový a tak jsme chtěli nechat displej vyměnit, aby se prasklina dále nešířila a telefon nepoškodila. Při první návštěvě pobočky nám bylo sděleno, že nám telefon na počkání neopraví, protože se musí objednat nový displej. Na naši otázku, kdy nový displej dorazí nám bylo odpovězeno, že určitě do týdne a že se nám ozvou až displej dorazi. Bohužel se po týdnu nikdo neozval. Nikdo se neozval ani po 2 týdnech. Nicméně ani po měsíci jsme neobdrželi žádnou informaci o naší objednávce displeje. Teprve po dalších asi 14 dnech téměř denního dotazování přes e-mail a po telefonu, displej dorazil. Telefon jsme tedy na pobočku odnesli a bylo nám řečeno, že oprava bude trvat asi 2hodiny a že nám pošlou SMS až bude telefon hotový. Ozvali se už po hodině a půl. Bohužel nám bylo řečeno, že si tam telefon musí nechat, že musí přijít jiný technik, který displej vymění a že to bude do druhého dne a že nám opět dají vědět SMSkou. Na telefon jsme nakonec čekali téměř 3 dny a zaplatili nehorázné peníze (3200 Kč). Po příjezdu domů přítel zjistil, že při stisknutí displeje na hraně telefonu se přes displej objeví bílá skvrna a že se mu do telefonu zachytávají vousy - displej tedy nebyl dobře nasazen. Hned druhý den jsme jeli opravu telefonu reklamovat. Na přepážce telefon zkontrolovali, asi na 10 minut si ho odnesli do " zákulisí" a vrátili se s tím, že tohle ještě neviděli a že to bude chtít vyměnit displej za nový, ale že to také může být závada telefonu. Na naši odpověď, že do opravy jsme jim dávali telefon, který byl téměř nový a bez závady se slečna za přepážkou tvářila dosti dotčeně a nepříjemně. Bylo nám opět sděleno, že telefon bude za 2 hodiny opravený. Po téměř 3 hodinách jsme si telefon vyzvedli. Bylo nám řečeno, že nový displej nedávali - jen sundali stávající, telefon vyčistili a displej zase nasadili. Vše vypadalo zdánlivě v pořádku. Další problém se objevil asi po 14 dnech, kdy ve tmě bylo zřetelně vidět, že telefon svítí po obvodu telefonu pod displejem. Displej byl tedy OPĚT špatně nasazen - rozlepoval se a odchlipoval. Následovala další cesta na pobočku, kde nám bylo řečeno, že se na to reklamace nevztahuje a že je to naše chyba, protože nám telefon určitě musel spadnout na zem. Na dotaz, zda by šel displej tedy za poplatek přilepit nám bylo sděleno, že lepení se dělá jen s novým displejem a že bychom si to museli zaplatit. To ani nemluvím o tom, že personál se chová arogantně, dělá z Vás blbce a tváří se, že je Vaše přítomnost hrozně obtěžuje. Podotýkáme, že kvůli každé návštěvě tohoto "podniku" jsme absolvovali cestu téměř 30 km tam a zase 30 km zpět. Nevím, proč firma zaměstnává nekvalifikované lidi, kteří svou práci neodvádí dobře a ještě jsou nepříjemní. Jen pořádáte lidí o čas a peníze. Mimochodem na opravu telefonu nakonec stačila kapka vteřinového lepidla a funguje skvěle.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
bjum.isek
16.1.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den, chtěla bych sdílet moji negativní zkušenost s přístupem od zaměstnanců v mobilní pohotovosti . Pán, který mě obsluhoval očividně neměl svůj den, odhaduji že ho tedy nemá už od doby co je zaměstnán. S pozdravem se ani neobtěžoval zdržovat a bleskurychle mě přesvědčil o tom, že mi nepodá žádné informace dokud si neopatřím pořadový lístek. Nespokojena jsem byla výhradně s arogantním přístupem, který přetrvával celou moji návštěvu . Neposkytl mi ani dostatek požadovaných informaci, tedy nezodpovedel mě otázky . Pán nebyl však arogantní jen na nás, svoji arogancí zaskočil i několik ostatních zákazníků. Celá tato negativní recenze se týká pouze přístupu jednoho vašeho zaměstnance, s ostatními službami jsem byla spokojena . Přeji hezký den

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Kaldas
10.10.2018
*
*
*
*
*

Koupíte si telefon, po měsíci z ničeho nic Vam přestane fungovat displej, dáte jim ho na opravu a po měsíci Vám přijde e-mail, že reklamaci neuznávají! Běžte se soudit a někomu brečet..kvuli telefonu. Klasicky podvod. Vřele NEDOPORUČUJI...vyhozené peníze!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
10.3.2018
*
*
*
*
*

Telefon za 8000,- po 5 měsících přestalo fungovat touchID.Samozrejmě na reklamaci mi bylo sděleno že mobilní zařízení přišlo do kontaktu s vodou.Ani jsem se nedivil.Kdo hledá najde.(Není to že bych souhlasil,do vody ani vlhka bych mobil nedal :D)No tak jsem jsi mobil vzal zpět ... prodavač mi mobil položil na polici a otočil se :D šašek .Byl to ten stejný který si ode mě mobil bral a ani ho moc nezajímalo co s tím jen.Myslim si ze na pět dni mobil položí dozadu a pak napíšou sms :D Následující měsíc jdu do jiného servisu kde mobil nechám rozdělat,opravit,nafotit místa kde jsou indikátory vlhkosti a bude se vše celé řešit.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Michal Holiček
7.7.2017
*
*
*
*
*

Naprosto neschopný personál nejsou schopni ani elektronické komunikace a chyby sledování zasilek

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne1
sinclairova
5.4.2017
*
*
*
*
*

Arogance reklamačních techniků pana Adama a pana Radima,pořádně ani neumí pozdravit, a evidentně jim vadí že musí něco dělat,když jsem reklamoval telefon kde byl vevnitř napul prasklej displej,ale sklo bylo dobrý-mobil mě nikde nespadl,za dva dny už to měli hotový a tvrdili mě že je to mojí vinou,dle mého názoru to ani neměli rozdělaný,technik je jakejsi pan Michal Vrbka.U vás už nikdy nic nekoupím jsem hloupej že jsem si nepřečetl recenze,vidím že nejsem sám,hezky si užijte peníze náš všech kteří jsme naletěli.Mimo jiné telefon byl kupovanej uplně novej u vás.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
WendigoTV
18.3.2017
*
*
*
*
*

Už pravděpodobně nikdy víc. Použitý telefon už od zakoupení nereagoval na dotyk (iphone). po reklamaci a asi měsíci ten samý problém.nechávám tedy telefonu vyměnit lcd a vada nemizí.po další návštěvě se mi konečně obtěžují říci že vada je v základní desce a že oprava by byla za 3000!!! Nekupujte použité telefony od této firmy, neservisují a nekontrolují je před prodejem a obsahují skryté vady které setrvají až ke ztrátě záruky!! Za mě NE.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
dnfwu
14.3.2017
*
*
*
*
*

Škoda, že jsem nenatrefil na tyto stranky dříve, nikdy bych tam nešel a ušetřil si čas, nervy a peníze. Telefon, který jsem koupil jako Nový byl evidentně používaný - nesmazané SMS. Nefungoval správně příjem mobilního signálu, šel jsem to reklamovat a doufal, že v období 14 dnů od zakoupení mi to vymění za hned nový. Prý to podle zákona nejde, já tvrdil že ano, byl jsem nucen přijmout reklamaci a jsem bez telefonu. Prý mi pošlou sms až to bude spravené, asi poštovním holubem, když jsem bez telefonu :-) Navíc telefon teď nutně potřebuju kvůli daním, bance, takže si jdu koupit nový záložní, ale sem už nikdy!!! Mám chuť na ně poslat COI.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
tlusta.baletka
10.10.2016
*
*
*
*
*

Doposud jsem exkluzivně nakupovala telefony zde (HTC aj.) a neměla jsem s nimi jediný problém. Po koupeni iPhonu (! ano, správně) jsem telefon vracela po čtyřech dnech od zakoupení. Během 48 hodin mi sdělili, že nejsou schopní opravit chybu a její oprava by trvala minimálně 3 týdny (jeden telefon opravovat tři týdny? Co tomu asi bylo?). Vybrala jsem si tedy dle smlouvy na prodejně jiný iPhone s větší pamětí (ano, opět iPhone), doplatila pár korun rozdíl. Během dvou týdnů se mi začal sám od sebe vypínat. Tu při 20 %, 30 %, támhle při 8 % baterie, během hovorů, během poslechu hudby... První oprava - za rovných 30 dní, prý se to vyřešilo přehráním SW. Při dotazu, zda se problém nevrátí při upgradu, mi bylo řečeno, že každý SW má své mouchy (takže ano, nebo ne?). Doma máme stejný iPhone a nikdy s ním problém nebyl žádný. Po třech dnech po upgradu na iOS 10 návrat do reality - 30 %, vypnul se po ukončení hovoru, po nahození do sítě hlásil 8 % baterie. Totálně nespolehlivý telefon, vráceno k reklamaci s tím, že za 7-30 dní to bude hotové. Od zakoupení jsem ten telefon skoro neviděla a už to bude čtvrt roku. Přátelé, skutečně? Když jde o iPhone? Dvakrát kazový kus po sobě u jednoho majitele z jednoho obchodu? Co by na to asi řekl Apple?

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
krystof3
5.10.2016
*
*
*
*
*

Velmi negativní, doslova čekají na blbce, který jim koupí jejich nefunkční telefony a není s nimi žádná domluva. Tímto zároven důrazně varuji kohokoli, kdo má nutkání stejně jako já díky nízkým cenám využít jejich služeb, protože zaplatíte mnohonásobně více a zároven tímto žádám poškozené, aby se připojili k žalobě, kterou na ně budu podávat, protože si myslím, že není možné aby jim takovéto jednání v dnešní době procházelo, firma měla postaveny zisky na klamání lidí a nikdo s tím nic nedělal. Veškeré info na mejlu krystof3@centrum.cz . Jen tak pro obrázek - telefon skoro za 5 tisíc fungoval dva dny a hodnota opravy je téměř v ceně telefonu, kdy s přístrojem nikdo nic nedborného neudělal, prostě sám od sebe shořel. Vidím, že stejně poškozených je tak velké množství, že se asi budeme hodně divit, odkud se jimi zasílané levné a závadné mobilní telefony berou.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano7 ne0
Přidat hodnocení
  • náměstí Svobody 86/17
  • Brno - Brno-město
  • 602 00
  • Dům pánů z Lipé
  • mapa

Otevírací doba

  • Non-stop
  • Máme právě otevřeno